søndag den 8. december 2013

huer

Jeg har gennem længere tid leget med huer... Elsker at lege med huer, det er en måde at udtrykke sig på i en tid hvor det ellers er halstørklæder og lag af tøj som sætter dagsordenen.


Angry Birds var lige til højrebenet med formen på denne hue, og jeg synes selv de er blevet rigtigt vellykkede. Især den grønne gris har jeg måttet lave nogle ekstra af. Min datter er noget sur over at jeg ikke har skaffet lyseblå fleece til hendes "yndlings angry bird" ;)


Disse er lavet til min veninde, hendes niece på ca 1 år er helt vild med Dansk Svensk gårdhund, og selvfølgelig kunne vi lege lidt med at lave en hue der ligner.



Også huer kom til verden af mit "reste-stof".. her en lille fleecehue str 3-6 mdr og en hue i strikstoffer til voksne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar