fredag den 3. januar 2014

Som at vinde i lotto... næsten...

Det der genbrug... nogle gange kan et godt fund føles som at vinde i lotto :)

I går var jeg lige en tur rundt i 2 af "mine faste" genbrugsbutikker, begge har jeg misrøgtet siden starten af december, da jeg egentlig synes jeg har nok problemer med at komme til bunds i syrummet.
Men trangen kom over mig, jeg måtte bare ind og rode! Tænk nu hvis der var guld, og jeg ikke var der til at finde det!

Og det var der... Efter at have gennemrodet den ene og havde fundet et par gamle "Ingelise"blade med et par mønstre jeg egentlig godt kunne se potentiale i måtte jeg lige forbi hylden med sengetøj før jeg skulle videre.. og der.. Mellem poserne med "garageklude", broderigarn og enlige knapper - der lå en pose med en masse fine lukkemekanismer til at lave punge af! Ganske nye og ubrugte, en hel pose med 18 stk og endda pap skabeloner til at lave små, fine punge af!

Måtte slippe den svimlende sum af 25 kr for mit guld, og jeg betalte med glæde og skyndte mig hjem for at studere herlighederne:

Så nu må jeg jo se om jeg kan gennemskue at montere dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar