fredag den 10. januar 2014

En travl uge



En uge siden jeg sidst har lavet et indlæg, men det betyder bestemt ikke at der intet er sket i denne uge.

Forrige weekend blev brugt på at få fuldstændigt styr på mit "syrum". Det tog lang tid, men jeg er SÅ glad for at jeg fik det gjort. Der er nu stof og andre hobby materialer fra gulv til loft derinde, men alt er sorteret, og jeg ved hvor jeg skal finde ALT.
Hooold da op en masse fund jeg gjorde undervejs!
Masser af stof og tilbehør - havde jeg formået fuldstændigt at lade gå i gemmebogen. Men det er nu slut med gemmebogen, til gengæld er det nu nemt at blive inspireret uden at "luften går af ballonen" fordi det er så kaotisk at finde det rette stof til projekterne.

Det betød dog - at bunken med "rester" pludselig voksede betydeligt, og derfor har ugen stået på syning af samme. Jeg SKAL bare i bund.

Tirsdag og torsdag var "krea-dage" med min søde veninde.

Hun er blevet besat af en lille redesigner, og havde et projekt som skulle føres ud i livet.
En fin hvid bomuldstop med en helt særlig betydning for hende skulle gøres mere personlig, piftes op, og hun havde helt særlige ideer der skulle føres ud i livet.
Og det blev de! Resultatet taler bestemt for sig selv, den er blevet SÅ fantastisk, så personlig, og den passer hende perfekt - både mht stil og farver! Så det må siges at have været nogle gode dage :)




Sværdkæmper Stifinder Theutaterlyn Druiderytter Haeduaner Rambuktræ Krigskatapult Høvding Bosætter Helt


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar